CANIMI ACITIYORSUN….

Acımasızmıyım? Yoksa acınacak haldemiyim bilmiyorum.Bilinmezlikler mi çok, yoksa bilinmezlikleri ben mi yaratıyorum bir türlü karar veremedim

Benim olmanı istemek mi hata yoksa hata seni sevmek mi zaten en karmasık sorum.
Günlerdir cevaplarını bir türlü bulamadıgım binlerce soru soruyorum kendime.Sonra itiraf ediyorum Daha fazla

SENİ SEVMEK İSTİYORUM DOYASIYA

SEVMEK İSTİYORUM SENİ,DENİZE SEVDALANDIĞIM GİBİ,
KANADINDA MARTILARIN,SESİNDE DALGALARIN,
SENİ ARAMAK İSTİYORUM…

OTURUP KUMSALA,ESEN RÜZGARA FISILDAMAK İSTİYORUM ,
HAYKIRMAK İSTİYORUM ÇIĞLIK ÇIĞLIĞA,
BİNLERCE KEZ SENİ SEVDİĞİMİ.

UYKUSUZ HARAM GECELERDE SENİ DÜŞÜNMEK,
ÇARESİZ AŞKIN PENÇESİNDE KIVRANMAK,
DÜNYANIN EN BÜYÜK GÜNAHINI İŞLEMEK İSTİYORUM ..

İMKANSIZI UMUT ETMEK,VARLIĞIMA KAYITSIZ GECEYİ,
SENİN HAYALİNE SARILIP YOK ETMEK İSTİYORUM… Daha fazla

Kimsin sen….!!!

image012.gif

ask.gifask.gifask.gif
kimsin sen?
ne var sende beni çeken?
beni bu kadar etkileyen,
beni bu kadar sana bağlayan,
yeri gelip güldüren, bazende ağlatan, Daha fazla

iyi ki tanıdım seni iki gözüm.

Yüreğimden geçen iki kelime
sana söylemek isteyip de söyleyemediğim bazı şeyler var içimde.
konuşmak isteyipde konuşamadığım bazı kelimelerim..
sevgi ne çok sorumluluk getiriyor ardından..
güzel şey sevmek sevilmek.. Daha fazla

KALBİM DÜĞÜM DÜĞÜM

Kalbin düğüm düğüm ellerimde artık
Benim bir hikayem var sonunu yazamadığım,
Ruhumun serim bölümünde birden tıkandım.
Ana kahramanını ben sanardım oysa,
Pembelere sarılırken karalar bağlamışım aslında. Daha fazla

MEVLANA

30052_399084403565_327401468565_4164352_1880756_n.jpg

Bir İnsanın, Nasıl Güldüğünden Terbyesini, Neye Güldüğünden Akıl Seviyesini Anlarsın

AĞLAMAKTALI AŞK

qy7gwjcpq6lyymr6ugm.jpg

Gizlice söyle bana.



Her şeyi anlamak zorunda değiliz. Kaç yaşında olduğunu anlamak için kesilir mi bir ağaç. Bir dalgıç nasıl siler gözyaşlarını. kederli günlerde bağlanmaya daha açık oluyor insan. Ama zaten her şey yolunda giderken kim sevebilir. Bizi bir araya getiren sebepler ayıran sebeplerle aynı. ama şimdi bunlar biraz hüzünlü konular özet geçelim. Daha fazla

Ağzında yalan varken konuşma!

Hayır sus!

Gitmeni anlarım ama sus.

Bahanelerini cüzdanına kaldır..

“Gitmek zorundayım”la başLayan cümlelerini ağzının içine topla…

Küçükken öğrenememişsin…

”Ağzında yalan varken konuşma…! “

HERŞEY SENDE GİZLİ

herşey sende gizli

HERŞEY SENDE GİZLİ

Yerin seni çektiği kadar ağırsın,
Kanatların çırpındığı kadar hafif..
Kalbinin attığı kadar canlısın,
Gözlerinin uzağı gördüğü kadar genç…
Sevdiklerin kadar iyisin,
Nefret ettiklerin kadar kötü..
Ne renk olursa olsun kaşın gözün,
Karşındakinin gördüğüdür rengin.. Daha fazla

Previous Older Entries